Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tallers d'expressió escrita. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tallers d'expressió escrita. Mostrar tots els missatges

7 de juny del 2012

En Grúfal

A la fi hem endevinat quin ésser monstruós es trobava amagat sota les descripcions que na Teresa ens dugué.
ERA EN GRÚFAL!

Mireu-lo! Té unes urpes mortals, banyes, uns ulls rodons i grocs, el nas petit i una coa. A més és bru com la terra i està cobert de pel. El coneixies?
Si fas clic AQUÍ podràs llegir un trosset d’un conte seu que explica que un ratolí es troba al bosc amb tres animals que tenen la intenció de menjar se’l: una guineu, un mussol i una serp . El ratolí s’inventa que té una cita amb un “grúfal”, una bèstia enorme i peluda l’aliment favorit de la qual és l’animal amb qui està parlant el ratolí. Després d’haver-se lliurat de ser devorat gràcies a la seva astúcia, el ratolí es troba cara a cara amb un autèntic grúfal!

A partir d’ara, tot i que queda poc per acabar el curs, farem molta més feina de descripcions. Ja us la mostrarem!

19 de maig del 2012

Monstres (tallers d'expressió escrita)

Una hora per setmana els nins i nines de segon fan un taller de descripcions amb na Teresa i les tutores. Vàrem començar amb la descripció d’un monstre, a partir de la informació que ens donaven. En grups el dibuixaren i pintaren així com creien que era i... MIREU MIREU! Mireu com han quedat les obres d’art! Però ATENCIÓ! El millor és que d’aquí poc esbrinarem com és aquest monstre de veritat!